Prima pagină > opinii > În luna februarie nu mai ofer consultanţă prin telefon!

În luna februarie nu mai ofer consultanţă prin telefon!


Sunt supărat pe cetăţenii noştri care mi se adresează telefonic cu diferite întrebări despre procedura de obţinere a cetăţeniei române. Discutând cu ei, îmi dau seama că mulţi nu au timp să citească articolele şi lunkurile pe care le-am dat pe pagina www.cetatenie.curaj.net, n-au văzut animite detalii despre care s-au scris sute şi mii de comentarii pe acest portal etc.

Acum câteva zile am fost sunat şi de un vorbitor de limbă rusă care m-a asigurat că a citit totul cu atenţie şi m-a rugat să fac anumite precizari. Spunea că are origine etnică românească prin bunica din partea mamei şi că înţelege bine limba română, doar că nu poate să o vorbească fără greşeli (chiar şi-a ceru scuze că vorbeşte cu mine în rusă). I-am zis că-l înţeleg şi i-am răspuns româneşte. A aflat despre situl nostru de la nişte amici. Acum se confruntă cu o problemă destul de delicată – a adunat toate actele solicitate (a găsti articolul cu actele  necesare fără să-l ghidez!), dar nu reuşeşte să obţină acea programare de la Consulatul român în vederea depunerii cererii/dosarului de obţinere a cetăţeniei române. A zis că nu poate înţelege ideea de a te programa acum şi a primi invitaţia peste 5-6 ani, aşa cum se face în momentul de faţă. Probabil va da în judecată MAE pentru depăşirea termenului rezonabil rezervat soluţionării cererilor.

L-am rugat să scrie despre demersurile şi acţiunile pe care le face; să vedem dacă se ţine de cuvânt.

Amintesc cititorilor că avem nevoie de relatări despre modul în care cetăţenii basarabeni obţin cetăţenia română, inclusiv descrierea obstacolelor şi a problemelor cu care se confruntă petenţii din R.M. în acest demers.

  • ghenadie brega

www.cetatenie.curaj.net


Categorii:opinii
  1. ion
    19/02/2009 la 9:38 am

    rusii sunt si ei oameni
    unii chiar foarte de treaba ;))
    bine-ai facut ca nu ai refuzat sa discuti cu el

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

