Prima pagină > opinii > poliţistul cu pantofi lustruiţi

poliţistul cu pantofi lustruiţi


m-a contactat zilele trecut un fost coleg, acum poliţist, cu care nu m-am văzut de mai bine de zece ani. a întrebat daca putem să ne vedem şi am acceptat. colegul a ajuns primul la locul stabilit. când m-am apropiat, m-a luat cu fraze de genul „noroc, de ce nu te tunzi? thhh)))„. am zis că nu-i traba lui şi l-am rugat să treacă la subiectul discuţiei. am înţeles că are o soră care munceşte la negru în Europa şi care ar vrea să obţină cetăţenia română „mai repede„. i-am spus clar că singura cale legală de a obţine cetăţenia într-un termen rezonabil este să dea Min Just în judecată. …a zis să nu-l iau cu dintr-astea.

sora lui n-a mai venit pe-acasa de patru sau cinci ani, iar copilul ei e la bunica şi ar vrea să-l vadă. a găsti prin Makler un anunţ şi a stabilit o întâlnire cu cel care promitea să le facă paşapoarte româneşti contra sumei de 2500 euro. nu i-a inspirat încredere tipul, cică avea pantofii plini de praf, deci nu avea el cum să obţină cetăţenia română repede. farţomani ca el am văzut mulţi, cu asta mă ocup, zice, zi de zi încerc să-i ajut pe oamenii care iau ţeapă oferind bani pentru servicii fără garanţie. „eu credeam că tu eşti paţan di treabî, da tu…„. n-a putu spune ce a avut în vedere cu acest „paţan di treabî” şi insista să-i spun care este secretul obţinerii cetăţenie romţne.

dacî trebui, başlim. tu s nu crez c aşă...”. am zis că ar putea plăti serviciile unui avocat bun, dar el nu a vrut să audă. o ţinea una şi bună că nu vreau să-l ajut. la final i-am zis că eu chiar nu vreau „să-l ajut” pentru că cea ce vrea el este ilegal. a zis să nu-i vorbesc aşa, „că doar suntem prieteni„. m-a şantajat cu ideea că „daca vrei, şterg numărul tău din telefon”. l-am încurajat să o facă, dar el s-a făcut ca nu mă aude. în final şi-a notat tl avocatului cu care am obţinut eu cetăţenia. nu cred că va îndrăzni să-l sune…

Categorii:opinii
  1. 14/09/2009 la 4:10 pm

    vedeţi şi acest text: Academia de Poliţie formează sau deformază poliţiştii? https://ghenadiebrega.wordpress.com/2009/09/14/academia-de-politie-formeaza-sau-deformaza-politistii

  2. anna ciorba
    16/09/2009 la 2:35 pm

    saracu’ ,acuma pe bune,il compatimsc….ce sa mai,traim in moldova si asta ne rapeste tot timpul(il citez pe badea)asta e…

  3. clao2alpes
    19/09/2009 la 11:55 am

    Trebuie sa intzelegi ca: „e shi ei oameni!!!” sisunt haituitzi de toata lumea…numai ca sper sa fie pe cale de disparitzie…in curand

  4. Marin
    19/12/2010 la 7:58 pm

    Domnul care a scris acest artikol: te crezi cel mai cinstit cetatean si faci totul dupa lege? crede-ma ca nu esti delok asa, esti un lash care nu ai vrut sa-ti ajuti prietenul din simplu motiv „invidia”… nici el in oare care masura nu a procedat corect dar nu se refuza in asa mod unui cunoscut si inca sa te mindresti ku asta…

  5. 30/12/2010 la 2:52 pm
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

