Prima pagină > opinii > Nu am fost susţinut nici de comunişti nici de liberal-democraţi…

Nu am fost susţinut nici de comunişti nici de liberal-democraţi…


Din surse sigure, am aflat că la audierile de săptămâna trecută ale Comisiei pentru Mass-media din cadrul Parlamentului, niciuna dintre cele şase candidaturi propuse de CCA pentru Consiliul de Observatori al Teleradio-Moldova nu a fost susţinută/propusă Parlamentului. Acest concurs cu năbădăi a fost anunţat cu aproape un an în urmă.
După expirarea mandatelor mai multor membri, deciziile adoptate la şedinţele Consiliului de Observatori sunt ilegale. Cu toate acestea, CO a continuat să se întrunească şi să ia decizi ilegale. Despre acest aspect am scris când anunţam la începutul acestui an despre procesele de judecată pe care le-am intentat împotria CO pe motiv că s-a încercat secretizarea unor şedinţe prin decizie internă (aici instanţa mi-a dat câştig de cauză, iar dispoziţia emisă de CO a fost anulată!) şi pe faptul emiterii deciziilor în lipsa cvorumului.

Referinţe:

La un an de la anunţarea concursului, am fost audiat la Parlament

Petiţie către CCA şi Parlamentul Rep.Moldova

Categorii:opinii
  1. dumros
    02/11/2009 la 6:58 pm

    așa e viața, nu te opri, mergi mai departe!

  2. absolubil
    03/11/2009 la 2:51 am

    m-a oarecum speriat titlul, dar motivarea e legală. asta nu înseamnă că nu le-a convenit candidatul, respectiv, mai candidează, că ai şanse. na, asta dacă nu ţi-ai pierdut cheful. nu, de fapt, nu e în stilul tău să laşi mâinile în jos

  3. n
    07/11/2009 la 12:42 pm

    se mai intimpla…(cam totdeauna in Moldova) 🙂

  4. gh.brega
    10/11/2009 la 4:39 pm

    s-a anuntat un nou concurs, dsi de data asta mai au nevoie de trei membri… ce se poate schimba intre timp? de ce as depune iar candidatura daca acceasi comisie va examina dosarul meu?
    oricum, merci de-ncurajare ; )

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

