Prima pagină > opinii > 2010 – anul drepturilor omului în Moldova!

2010 – anul drepturilor omului în Moldova!


Bataie_Chisinautoţi scriu pe bloguri despre noul an …da eu vreau să-l pomenesc pe cel trecut ;))
anu’ trecut, pe 31 decembrie seara, am mers în PMAN numai pentru VORonin. vroiam să-l fluier dăcă ar fi apărut în faţa mulţimii. la ora 23.59 îl aud pe moderatorul Porubin cu mesajul „ce ţineţi în mână acum asta să aveţi tot anul!”. la naiba! (aveam un fluier strâns în pumn) iar va trebui să protestăm, până când?!
2009 a fost anul protestelor şi a abuzurilor pentru mulţi dintre noi.
2010 ar trebui să fie anul drepturilor omului în Moldova!

Categorii:opinii
  1. alaandrei
    31/12/2009 la 2:49 pm

    Poti intodeauna sa stergi trecutul.Dar nu poti evita viitorul.Un an nou implinit si fericit!

  2. absolubil
    31/12/2009 la 3:14 pm

    de curiozitate, ce-o să ţii acum în mână, în cunoştinţă de cauză?
    @alaandrei, nu ştiu cum poţi şterge trecutul, învaţă-mă. până atunci, prefer să-l valorificăm. atunci când pierdem, să nu pierdem lecţia. avem atât de multe de învăţat din 2009, încât între a păstra toate amintirile pe care le am şi a avea şansa să-mi fac altele aş alege-o pe prima.

  3. 31/12/2009 la 3:18 pm

    în acest an, vreau să am mâinile libere!

  4. 31/12/2009 la 10:51 pm

    @alaandrei Vreau şi eu să ştiu. Cum îl şterg?

  5. protest
    07/01/2010 la 1:50 am

    Gestu si Poetu`Pervers – Protest
    http://www.trilulilu.ro/Soldatino/6a41da4a46283a

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

