Prima pagină > ce-mi place mie, fisiere fara stapan > fişiere fără stăpân

fişiere fără stăpân


  1. ando
  2. 02/01/2010 la 3:25 pm

    eu ash pune altfel intrebarea! Ti-ar reusi sa le rezolvi pe astea? Nu e provocare! 🙂

  3. breghen
    02/01/2010 la 6:26 pm

    multe pozitii se repeta ))
    deci n-ar fi greu de-ncercat
    parerea mea

  4. eu
    19/01/2010 la 12:51 pm

    Iata cum difera placerea la cele doua sexe
    http://www.sysdesign.ro/ras/orgasm.htm

  5. de ce nu?
  6. fantezii in cuplu
    28/01/2010 la 11:54 am

    În ceea ce priveşte gradul de satisfacţie oferit de viaţa sexuală, 46% sunt „oarecum mulţumiţi” şi precizează că e loc de mai bine; fericiţii care sunt foarte mulţumiţi şi n-ar schimba nimic însumează 13 procente, 19% sunt nemulţumiţi din pricina cantităţii, iar 5% – pe motive de calitate. 52% dintre răspunsuri definesc sexul ca pe ceva crucial într-o relaţie, în timp ce 45% spun că, odată cu trecerea timpului, sexul îşi pierde din importanţă.
    http://www.jurnal.md/ro/news/69-dintre-barbati-au-fantezii-cu-prietena-sotiei-166441

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

