Prima pagină > opinii > Hai că am văzut-o şi pe asta!

Hai că am văzut-o şi pe asta!


Astăzi în timp ce filmam la un accident rutier am avut surpriza să dăm peste un poliţist care din prima a acceptat să vorbească cu noi. Adevărat, am început să filmez de la distanţă, ştiind că ei ne refuză de fiecare dată cu scuza idioată că „mergeţi la centrul de presă al MAI„. Poliţistul nostru turuia ca la carte povestea, ne-a dat răspunsuri la toate întrebările, ne-a dat detalii şi era fericit. Imediat după finaşizarea interviului, de el se apropie un alt poliţist, mai mare în grad şi începe să-i îndrepte gulerul la cămaşă şi să-i îndrepte haina de iarna, aşa încât să arate mai bine la cameră. La final îl auzim, uite acum poţi să oferi interviul. Reporteriţa era amuzată, totuşi a reluat întrebările şi am mai filmat o dată ceea ce avea de spus poliţistul. Aşa să tot lucrezi în teren 🙂
Ulterior am aflat că persoana care l-a pus la punct pe poliţist a fost chiar şeful secţiei poliţie rutieră din cadrul MAI.

Categorii:opinii
  1. 17/01/2010 la 12:02 am

    în plus, la faţa locului erau 7 maşini ale MAI si o duzină de poliţişti puşi pe urechi 😉
    dar cel mai mai interesant e că tot ei au anunţat presa. altfel cum se explică faptul că la 20 de minute dim momentul când a avut loc incidentul două televiziuni deja au filmat subiectul. hehe

  2. 17/01/2010 la 12:43 am

    incearca sa-si spele si ei imaginea

  3. 17/01/2010 la 1:02 am

    la final de interviu, poliţistul-şef a ţinut să specifice că strada era curăţată de zăpadă, deci şoferul să nu dea vina pe nimeni (a se citi Chirtoacă) ;))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

