Prima pagină > opinii > Noi bariere pentru cei care vor cetatenie romana

Noi bariere pentru cei care vor cetatenie romana


Noul sef al Directiei Cetatenie din cadrul Ministerului Justitiei de la Bucuresti impune noi bariere pentru etnicii romani care doresc sa redobandeasca cetatenia romana. Desi legea ii obliga sa aiba program cinci din sapte zile pe saptamana, ceasta a limitat ptogramul de lucru cu publicul la o singura zi . Ca rezultat, un numar mare de cetateni nu pot depune cererile/dosarele de redobandire a cetateniei romane. Cine raspunde pentru incalcarea legii in acest caz? De ce autoritatile centrale tolereaza comportamentul descalificant al celor de la Directia Cetatenie? Vedeti mai jos programul afisat pentru public:

DIRECŢIA CETĂŢENIE

Program de lucru cu publicul (doar pentru depunere dosare şi registratură): Miercuri de la 9 la 14
Program de lucru cu mandatarii: Miercuri de la 14 la 15.
Program de lucru cu avocaţii: Miercuri de la 15 la 16
Adresa: Str. Petofi Sandor, nr. 47, sector 1, Bucureşti, cod 011405
Telefon pentru informaţii cu caracter general: (037) 204.20.03

În baza deciziei Directorului Direcţiei Cetăţenie din 15.12.2009, în perioada 01.01.2010 – 31.03.2010, programul cu publicul al Direcţiei Cetăţenie se va desfăşura doar în ziua de miercuri a fiecărei săptămâni şi doar pentru depunere cereri de redobândire, acordare sau renunţare la cetăţenia română şi înregistrare acte în completare şi petiţii adresate Direcţiei Cetăţenie. Informaţii despre stadiul soluţionării dosarului înregistrat la Direcţia Cetăţenie se acordă doar prin corespondenţă scrisă.

Petenţii care au dosare de redobândire a cetăţeniei române conform art. 10 indice 1 (Rep. Moldova / Ucraina) depuse în anul 2003 sunt rugaţi să comunice Direcţiei Cetăţenie actuala adresă de corespondenţă, în cazul în care aceasta s-a schimbat de la momentul depunerii dosarului.

Programul de audienţe al Directorului Direcţiei Cetăţenie se desfăşoară în fiecare zi de miercuri între orele 13 şi 15 pentru probleme deosebite. Programarea la audienţă se va face în baza unei cereri prealabile care va cuprinde şi un număr de telefon de contact la care un funcţionar al Direcţiei Cetăţenie va comunica solicitantului ziua şi ora audienţei în cazul în care aceasta a fost aprobată – sursa

Referinte:

Categorii:opinii
  1. 16/06/2010 la 2:26 am

    am incercat acum doi ani sa-mi depun actele pentru redobindire a cetatanie ca rezultat mi-a venit scrisoarea de confirmare!am facut legatura cu cineva din cei care se ocupa cu aceasta mi-au spus nina peste 4 ani.cei care au depus in 2006 ex vor primi in 2010 cerere de ……Acum 2010 cineva m-a sfatuit nina pregatesteti actele acuma pe urma va fi mai dificil pentru tine Persoana x mi-a spus o alta informatie care parea cu totul si cu totul alta decit cea cu 2 ani in urma .Eu va rog sa-mi dati un sfat in privinta acestuia!

  2. 16/06/2010 la 2:39 am

    M-am dezamagit foarte mult in multe persoane in ultimul timp.Deseori sfaturile unui strain venit din afara imi da sfaturi mult mai utile pentru mine.Decit cei apropiati probabil nu inteleg multe lucruri dar pe mine asta in ultimul timp nu ma afecteaza.M-am obisnuit cu aceasta in ultima vreme.Vreau sa spun ca m-am schimbat peste citeva timp pursisimplu simt asta! ca nu a sa am nevoie de cei apropiati doar pentru situati extremale.

  1. 25/01/2010 la 2:45 pm

Lasă un răspuns

