Prima pagină > opinii > Proiecte Hyde Park în care vă puteţi implica

Proiecte Hyde Park în care vă puteţi implica


Şcoala Curajului

  • curs de audiovizual – învaţă să filmezi!
    • implică-te în organizarea/desfăşurarea de cursuri în satele vecine
    • participă la mediatizarea evenimentului
    • monitorizează impactul cursului
  • participă cu filme proprii la proiecţiile şi dezbaterile publice organizate lunar de HP

Portalul Curaj.TV

  • fii reporter local (în localitate/raion/zonă)
  • comentează activ filmele care merită comentate
  • ajută-ne să difuzăm cele mai relevante filmuleţe (prin reţelele sociale de tip Facebook, Twitter, YahooMessenger, Skype, Yahoo/Googlegroups, discuţii cu colegii/prietenii etc.)
  • implică-te în moderarea sitului

Portalul Curaj.MD

  • fii autor de texte (scrie pe site despre evenimentele din localitate/raion/zonă)
  • comentează activ textele care merită comentate
  • ajută-ne să difuzăm cele mai relevante articole (cu ajutorul reţelelor sociale)
  • implică-te în moderarea sitului

Ziarul Curaj.Net

  • fii editor/autor de texte publicabile în ziar (înainte de publicare în ziar e nevoie să fi fost publicat pe site şi să aibă comentarii)

Acţiuni publice Hyde Park

  • implică-te în discuţii/organizare de acţiuni publice
  • participă la mediatizarea evenimentelor
  • monitorizează impactul acţiunilor
Categorii:opinii
  1. 31/01/2010 la 5:05 pm

    Suna misto cursurile astea. Cred ca o sa ma bag si eu la unul dintre ele. Mersi frumos de informatii.

  2. disperata
    31/01/2010 la 6:39 pm

    asta mi s-a intamplat in timp ce redactam un text pe compul meu

    – Stai asa! (fereastra cu care lucrez este coborata in bara de jos, apoi adusa la loc. cineva selecteaza o parte de text, schimba o fraza, apoi da un pas inapoi)
    – Gata, am schimbat inapoi : )

    cum e posibil ca cineva sa intre in computerul meu?
    sa fie din cauza ca sunt conectata la Internet?

  3. 31/01/2010 la 7:31 pm

    ajuta-ma sa-i gasim o identitate grupului CURAJ!

    1. ce-i uneste?
    Curaj-ul

    2. ce-i separa?
    distantele, faptul ca nu prea se cunosc, faptul ca-s timizi, ocupati cu activitati scolaresti

    3. ce pot face impreuna?
    actiuni curajoase

    4. ce nu pot face impreuna?
    deoacamdata nu pot concepe/realiza proiecte de amploare, nu pot implica alte grupuri etc.

    5. de ce au ei nevoie acum?
    organizare, organizare si iar organizare

    6. de ce nu au nev acum?
    de bruiaj, sarcini neclare/in plus, de presiune (au avut destula in familie, scoli, mahala)

    7. cu ce-i putem ajuta noi?
    cunostintele noastre pot fi puse la bataie

    8. ce nu putem face noi?
    nu putem face in locul lor ceea ce ar trebui sa faca ei ca grup

    cam asta e. tu ce vezi?

  4. ce vreti?
    31/01/2010 la 9:58 pm

  5. 22/08/2010 la 9:54 am

    cea ce ne lipseste noua indeosebi mie este lipsa de curaj.Uneori pot sa fiu prea indrazneata uneori, o dau in bara dar totusi dupa temperament rezist in orce inprejurare.Nu prea imi place sa fac comentarii in sensul direct deoarece daca o fac pe unii le doare rea tare.Eu insa abea am iesit dintr-o universitate si am intrat in alta acuma ma gindesc cel mai mult cum sa ma acomodez deoarece cei mai buni prieteni erau colegii.Deseori cind intram in auditoriu primul lucru care il faceau baietii asta era sa zimbeasca.Imi placea sa glumesc cu profesorii deseori imi permiteam sa fac lucru acesta.Acuma ma simt puternica deoarece nu ma tem de oameni mai mari ca mine.Pot sa intru in vorba cu oricine!

  6. 30/01/2011 la 10:51 am

    Da îmi place propunerea ?

  7. 24/04/2011 la 3:33 pm

    You actually make it seem really easy along with your presentation but I to find this topic to be really something which I feel I’d never understand. It seems too complex and extremely extensive for me. I’m having a look ahead for your next post, I’ll try to get the dangle of it!

  1. 01/02/2010 la 8:53 pm

Lasă un răspuns

