Prima pagină > opinii > Mu 1 mi-a luat (iar) interviu şi nu l-a difuzat

Mu 1 mi-a luat (iar) interviu şi nu l-a difuzat


Nu e prima dată când sunt invitat să fac declaraţii pentru presă, totuşi cel mai des opiniile mele sunt difuzate. Cu Mu 1 însă, am o relaţie mai specială.
Din 2000, de când a fost lansată emisiunea radiofonică Hyde Park, postul public de TV şi radio nu a suflat nici un cuvânt timp de zece ani despre HP, fraţii Brega sau simpatizanţi. Nici în 2003, când am avut probleme cu autorităţile (SIS-ul chema vorbitori din HP şi îi intimida), nici în perioada 2004-2010 cât eram hărţuiţi, persecutaţi şi închişi de forţele represive (Justiţia, Poliţia, SIS-ul etc.) ale statului. N-au reflectat nici măcar activităţile noastre culturale, n-au spus nimic despre dosarele câştigate de noi la CEDO. Altfel spus, noi nu existam pentru aceste instituţii plătite şi din banii noştri.

Abia în 2010 am fost băgaţi în seamă la o acţiune publică pe care am organizat-o la sediul unionfenosa. Probabil căutau să-i ia în furci pe capitalişti şi nu ştiau că la acţiune vor fi membrii şi simpatiyanţii HP. Reporteriţa rusoaică s-a făcut că ia interviuri de la noi, iar seara pe post n-a difuzat nimic. Nici la buletinul în rusă, nici la cel în română.

A doua ţeapă am luat-o acum două zile. Imediat după ce am prezentat propunerea mea de proiect cu care am candidat pentru şefie la IPNA TeleradioMoldova, reporteriţa Mu 1 a vrut să filmeze ceva cu mine. Am acceptat ştiind că subiectul este de maxim interes pentru societate. Mi se cerea să repet ideea că voi propune, aşa cum am spus în faţa CO, ca acest post public să fie privatizat. Apoi a întrebat dacă sunt adeptul concedierilor în masă la IPNA TeleradioMoldova. Am spus ce cred, din păcate asta nu a ajuns pe post.

Probabil mai sunt în lista cu persoane care nu pot apare pe post la Mu 1…

Categorii:opinii
  1. X.
    07/02/2010 la 10:21 pm

    Nimic nou sub soare… Echipa de acolo doar nu s-a schimbat 🙂

  2. dumitru
    07/02/2010 la 10:23 pm

    chiar și atunci cînd ați depus dosarele, pentru ei eraţi ca o piatră de moară în spate

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

