Prima pagină > opinii > Am văzut-o şi pe asta…

Am văzut-o şi pe asta…


ştiaţi că, înainte să primiţi coletele din străinătate, cutiile sunt despachetate de vameşii moldoveni fără să fiţi de faţă?
făceam zilele trecute un reportaj desre coletele pe care le expediază basarabenii în străinătate şi aveam nevoie de imagini video cu expeditori, colete, procesiuni de ambalaj etc. am intrat în mai multe încăperi, filmam ce mi se părea atractiv ca imagine, iar când am intrat în camera vameşilor, aceştia au reacţionat tare urât. cică ei nu acceptă să fie filmaţi în timpul muncii. oare ce aveau de ascuns? au insistat să nu filmăm până nu asamblează ei coletul la care lucrau de zor. erau 5-7 persoane. au strâns totul în grabă şi au sigilat la loc coletul. abia după ce au ieşit am putut să filmăm coletele şi personalul care le transporta dintr-o parte în alta.
eu am o mare nedumerire. de ce este nevoie ca vameşii noştri să desfacă coletele cetăţenilor? ei n-au încredere în colegii lor din alte ţări care fac acelaşi lucru? de ce coletele sunt desfăcute în lipsa expeditorului sau a celui care primeşte coletul? cât de legală o fi această procedură?

Categorii:opinii
  1. ella
    12/02/2010 la 4:32 pm

    chiar, de ce se baga in colete daca nu este proprietarul de fata?

  2. 12/02/2010 la 10:12 pm

    Ei, isi luau si ei ce le trebuia de pe acolo. Ce, nimeni nu duce acasa lucruri de la servici?:)

  3. Napocel
    15/02/2010 la 1:13 pm

    SIS-ul nu a fost reformat. SIS-ul e sub papucul serviciilor ruse așa că nu vă mirați ca vreunul, doi din vameși să fie angajați sub acoperire a SIS.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

