Prima pagină > opinii > cum aşa să pice frunza?

cum aşa să pice frunza?



Categorii:opinii
  1. absolubil
    02/03/2010 la 9:53 am

    ieri am avut ocazia să asist la o întâlnire dintre doi vechi prieteni, el si ea.
    El: „Oho, tu ştii cât te-am căutat?! am sunat ieri, ca să-l felicit pe soţul tău. doar a fost ziua lui ieri..”

    Ea: „mm, a, da! a fost ziua lui ieri.. ce te uiţi aşa la mine. noi doar suntem divorţaţi. mâine am proces de judecată. Tu nu ştii cât mă bătea!.. vroiam să-ţi sun, ţii minte când mi-ai dat numărul tău de telefon pe o foiţă? A găsit-o feciorul meu seara printre actele mele şi a făcut-o ferfeniţă. Mai scrie-mi, o dată. Şi cu Ioana mi-ar plăcea să mai discut”

    El: „Hai că-l scriu. A, vrei să vorbeşti cu Ioana, acuşi îţi scriu”.

    Ea: „Nu înţeleg nimic. De ce sunt 2 numere, pentru tine şi Ioana, ambele de telefon fix”.

    El: „Ce nu înţelegi? Şi noi am divorţat! Mâine am judecată, pentru că eu vreau să rămână cu mine copiii”.

  2. absolubil
    02/03/2010 la 9:55 am

    dar să-ţi spun ceva. mulţi-mulţi oameni, ca şi cei despre care am povestit, nici n-au auzit vreodată de frunză. sunt săraci, pentru că nu au nicio poveste.

  3. absolubil
    05/03/2010 la 12:50 pm

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

