Prima pagină > opinii > Incident într-un microbuz din capitală

Incident într-un microbuz din capitală


într-un microbuz (transport public), am fost agresat de un călător care insista ca şoferul să pună muzică în salon. avea şi susţinători. maladeţ şoferu – n-a cedat!

când am urcat în maşină, am rugat şoferul să-nchidă muzica, ceea ce a şi făcut. a intervenit un călător revoltat care …cerea muzică. am explicat calm că e ilegal şi i-am recomandat să vadă ce scrie pe afişul cu semnele/interdicţiile plasa…te de noi prin transportul public. el o ţinea una şi bună – vrea muzică. mai insista să cobor şi să merg pe jos dacă nu-mi place muzica. după un schimb de replici, tânărul a devenit agresiv, probabil pentru că cei care erau cu el îl încurajau. am sunat la poliţie (902) şi peste 7 minute omuleanul agitat a fost invitat de poliţişti să coboare. am mers la comisariatul de sector, unde am scris o plangere, el şi cu prietenul lui au scris explicaţii. să vedem ce va urma

Categorii:opinii
  1. 16/01/2011 la 9:11 pm

    dezgustator cazul si ridicol.Soferii care produc incidente de tot genul!

  2. 16/01/2011 la 9:18 pm

    Aici este incalcat art.27 alin (1) al Republicii Moldova.Este incalcat dreptul la libera circulatie .

  3. 16/01/2011 la 9:21 pm

    Specific art 27 alin (1) din Constitutia Republicii Moldova.

  4. clao2alpes
    25/01/2011 la 7:06 pm

    Cred ca melodia asta nu o stia…asa ca muzica a vrut muzica a avut…Genadie canta si el danseaza!!! :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

