Prima pagină > Video > Discurs ținut la Festivalul Callatis din Roma, 2011

Discurs ținut la Festivalul Callatis din Roma, 2011


Categorii:Video
  1. 19/08/2011 la 9:12 pm

    Azi am fost sa imi refac pasaportul….incredibil cata lume este la serviciul de pasapoarte iasi!!!

    Majoritatea sunt cetateni din Basarabia urmati indeaproape de romanii care lucreaza in starainatate si vin in luna august in concediu pentru asi rezolva problemele administrative (taxe,impozite,acte la zi…)

    Am fost impresionat de consecventa si corectitudinea celor cu „pasaport albastru” oameni simpli supusi sistemului care stau la rand cu o seara inainte care se organizeaza si fac liste care se striga din cand in cand pe parcursul noptii la ora: 22,1,4,6…si evident totul ia sfarsit in momentul cand la ora 7 apare „nenea” care ne va inmana la ora 8 bonurile de ordin. Aceste bonuri sunt inmanate doar celor ce dovedes ca au taxele platite (taxe care noi romanii le platim la C.E.C., in cazul persoanelor din M.D. una la C.E.C. si alta la trezoreriea). Am precizat acest lucru pentru ca stateam si ma minunam ca erau persoane care dupa ce au stat o noapte la rand intrau tot printre ultimi deoarece oficiul C.E.C. de langa oficiul de pasapoarte deschide la ora 8:30 si se face o coada si acolo…..

    Eu personal am fost acolo la ora 7:00 si am avut numarul 128 care corespunde cu ora 12:30 la ghiseu….am rezolvat totul intr-o zi dar oare cati ca mine sunt in luna august … e un BOOM. Pe scurt e un fel de maraton la care participa toata familia, fiecare membru are o misiune.

    Asta e povestirea mea de week-end si cu ea vreau sa ii critic pe cei de la Serviciul de pasapoarte IASI pentru ca nu sunt capabili sa organizeze mai bine primirea dosarelor si mai ales trebuie perfectionat „situl” internet http://www.pasapoarteiasi.ro/ pentru ca ne dorim sa ne programam online mai usor si fara nopti nedormite….

    Sa auzim numai de bine CLAO IASI

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

