Prima pagină > Video > Poliţia a încălcat flagrant drepturile omului!

Poliţia a încălcat flagrant drepturile omului!



mi s-a întâmplat chiar ieri, în parcul central din Chişinău. mergeam să filmez ceremonia de la catedrală şi am fost strigat din urmă de nişte bravi bărbaţi ai neamului care întâmplător poartă uniformă de poliţist. “uăăăi direovnea! tu şi, nu ni vez sau şi?” strigă unul dintre ei deja după ce am trecut. stăteau la intrare în pak, sub o umbrelă imensă. apoi au mai întrebat dacă nu-i văd. am zis că nu sunt obligat să-i văd, iar ei au fost destul de duri în exprimare. cică trebuie să le arăt geanta, altfel nu pot trece spre catedrală. am zis că nu ară geanta, am acolo lucruri personale. ei ziceau ca nu pot intra. n-au putut explica de ce se adresează atât de urât cetăţenilor, chiar au negat că mi s-au adresat cu aşa cuvinte. după ce s-au uitat ce am în geantă, insistau să arăt şi ce ziar am. le-am zis că-şi depăşesc atribuţiile, iar ei au continuat să insiste să arăt ce ziar am în geantă. abia duăî ce le-a sunat un şef am fost lăsat să trec, fără nici o explicaţie/scuză de rigoare. mda, trăim în Moldova…

9 octombrie 2011, Chişinău

Categorii:Video
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

