Prima pagină > opinii, Video > Moldova invadată de „clarvăzătoare”

Moldova invadată de „clarvăzătoare”


Observ că în fiecare număr al ziarelor de limbă română din R.Moldova apar tot mai multe anunţuri plasate de aşa-numite clravăzătoare care pretind că sunt: „deţinătoarea tainelor magiei albe”, „UNICA TĂMĂDUITOARE ACCEPTATĂ DE BISERICĂ”, „vine cu leacuri de trup si de cap din Tara Sfanta eliberandu-va de farmece, blesteme”, „ajuta in afaceri, ajuta in dragoste, aduce persoana iubita inapoi”, „dezleaga cununii”, „deschide Cartea de Tarot chiar si prin telefon, dezlegandu-va misterul destinului dumneavoastra”. Rezolvari garantate etc.

Toate spun acelaşi lucru, iar la final dau şi un nr. de telefon de contact. Niciun anuţ nu spune cât îl costă pe ţăran minutul de discuţie, mai ales dacă telefonul este înregistrat peste hotare (ades România).

Cunoaşţei pe cineva care s-a fript? Cât l-a costat aventura şi ce a urmat după asta? Dar despre efectul în lanţ al anunţurilor ce ştiţi?

Ades, cei care decupează anunţul şi expediază prin poştă datele lor de contact, sunt ivitaţi să ridice la poştă colete contra cost. Apoi sunt invitaţi să participe şi la o loterie în care „ai şansa să câştigi milioane de lei„. În astfel de cazuri de ce nu se sesizează Procuratura? De ce ziarele noastre acceptă să difuzeze astfel de anunţuri care îi uşurează pe mulţi basarabeni de sume frumuşele de bani?

Acum o-nţeleg pe vecina care spunea că ea nu mai abonează niciun ziar – toate (poate doar ZdG să nu aibă, dar excepţia confirmă regula) au astfel de anunţuri…

Gaiţă vindecător

Categorii:opinii, Video
  1. 25/01/2011 la 1:43 am

    M-a surprins discursul tău si uite ce am dedus din discuţia cu o vrăjitoare adevărată care dorea cu tot dinadinsul să-mi ghicească viitorul dar eu, curioasă fiind am surprins-o cu întrebări de tot genul pe unele din ele le-am însemnat şi ti le spun şi şie-
    …mAGIA NU ESTE ALBĂ NU ESTE NEAGRĂ…acest aspect depinde de inima vrăjitoare. Există trei tipuri de vrăjitoare şi dau unul este 100% aşa cum explică adevărata diferenţă a cuvîntului vrăjitoare.
    1)Bune care se ocupă doar de lucruri bune şi fac rău altor entităţi
    2)Rele care se ocupă doar de lucruri rele şi fac asta intenţionat
    Aceste două tipuri sunt puternice doar în comparaţie cu cel de-al treile tip sunt extrem de slabe
    3)Atît bune cît şi rele se ocupă cu absolut totul vrăjitoarea persoana capabilă să simtă şi să interacţioneze cu spiritele la un oarecare nivel rolul unei vrăjitoare în viaţa fizică este să ajute spiritele şi oamenii dar să rămînă secrete faţă de lume.Nu zic că strică nişte publicitate spune ea, dar făcîndute cunoscută nu mai poţi să ajuţi aşa de mult ce ai face-o dacă ai sta în umbra şi mai este o unică problemă. Încă decît e lumea Demonii şi Vrăjitoarele nu s-au înţeles. Vrăjitoarele sunt capabile să distrugă demonii dar şi ei sunt capabili să ne distrugă. Datorită faptului că lumea nu ştie de noi, suntem în siguranţă. Demonii ca şi orice fel de spirit poate accesa minţile umane…vrăjitoarele au un fel de scut propriu şi involuntar care din impresia tuturor care accesează mintea lor că sunt doar nişte oameni normali…aşa suntem invizibili în faţa atacurilor spirituale şi aşa reuşim să trăim fără să ne luptăm în fiecare zi.

  2. clao2alpes
    25/01/2011 la 6:59 pm

    fiecare face ce vrea cu banii lui…

    Nu va lasati pacaliti/prostiti daca ar exista astfel de „magii” astfel de „vrajitoare” nu se vor milogi sa iti chiceasca….sau alte prostii!!!

    Ramane la latitudinea fiecarui individ sa decida cat e inselaciune si cat e furt!!!

  3. 08/10/2011 la 1:45 pm

    Stimati oameni toti cei care ati fost dezamagiti de alte vrajitoare, mai aveti o sansa de a va convinge de adevar, miracol, speranta. Apelati cu maxima incredere iar rezultatele sunt garantate 100%. Aparuta pe toate posturile de televiuziune, a fost testata de mari parapshiologi, clarvazatoarea Catalina detine harul si puterea a trei generatii de vracii. Rezolva cazuri deosebite de la 10 ani. Va poate reda fericirea in cel mai scurt timp in 24 de ore. Dezleaga farmece, cununii, vindeca psoriazis, epilepsia, scoate argintul viu, face de sporul casei, IMPREUNEAZA IUBITII.
    REZOLVA GARANTAT 100%, va ajuta din tot sufletul.
    Persoanele cărora li se întâmplă lucruri inexplicabile cât şi cei care cred că i-a părăsit norocul, cei ce doresc sa aduca persoana iubita inapoi, persoanele e doresc să-şi cunoască viitorul sau cred că au probleme venite din farmece, cei cu boli fără leac, sa apeleze cu încrederea şi rezultatele vor fi garantate 100%.
    Sunati-o cu mare incredere la numarul de telefon : 0742607341

  4. maria
    10/11/2011 la 12:19 am

    mie una nu-mi place articolul,e ca si cum daca un doctor a facut o eroare si a omorat vreun om inseamna ca toti doctorii sunt nebuni….asa se intelege din acest articol.serios vorbind acum intradevar sunt si multe care se ocup doar ptr a face bani si care nu fac absolt nimic dar printre ele sunt si persoane care stiu ce fac si fac bine.eu vorbesc ptr ca am trecut printr-o experienta foarte urata era problema de sanatate… si chiar am pierdut o multime de bani.nu am avut norocul sa nimeresc o clarvazatoare buna de la inceput.apoi insa am rezolvarea am gasit-o la doamna denisa.nu vreau sa fac reclama sau ceva de genul ci pur si simplu sa spun ca persoanele care intradevar au probleme ce uneori chiar nu au cum sa iasa din ele…nu ar fi gresit sa apeleze la clarvazatoare.pana la urma ele(vb de cele care sunt cu adevarat clarvazatoare)sunt persoane cu puteri date de dz ca doar dz ne da tuturor daruri in viata(vocea,dansul,si unora clarviziunea)iar in ceea ce priveste faptul ca se platesc bani….ganditiva ca si la biserica platim…..acatist,lumanari,icoane,etc.asta cear insemna sa nu mai mergem la biserica ptr ca ne cheltuim?celor cu probleme grave de orice natura v-o recomand pe doamna denisa.nu o sa-i dau nr ptr ca nu m-i se pare corect dar o sa ii atasez pagina web si cine este interesat o poate contacta la datele de acolo http://denisaclarvazatoare.webnode.com/

  5. Marius
    27/11/2011 la 9:14 pm

    Pt Maria:

    Ti s-a rezolvat problema?In cat timp?

  6. 16/05/2013 la 9:39 pm

    vreunn numar care pot sa contactezi cu una din ele

  7. Alina
    27/06/2013 la 5:37 pm

    Dragi oamni… ma numesc Alina, vreau sa va spun ca acum o luna ma simteam „batuta de soarta” , pana cand nu am mai rezistat am luat telefonul si am sunat la o clarvazatoare. Dar nu la o oarecare clarvazatoare, ci la una care mie mi-a schimbat viata sunt dinou cu zambetul pe buze si o sa-i multumesc mereu ca m-a ajutat din tot sufletul sa trec peste problemele mele… mi-a daruit dinou un zambet…un zambet pe care eu nu l-am mai avut de foarte multi ani.. un zambet adevarat. Este vorba de Vrajitoarea Bratara, o femeie cu puteri miraculoase. Daca doriti sa luati legatura cu ea, sunati la 0769740647 sau la 0762389776

  8. 12/07/2013 la 12:19 am

    ma numesc natalia,chiar saptamina trecuta am apelat la clar vazatorul anghel zavoran ,stiti cum sa terminat povestea eu fiind peste hotare am luat legatura prin telefon,sunt intro situatie esita din comun ,la inceput el mia acordat atentia mia spus ca consultatia e gratuita mia spus sa fac o rugaciune in fiecare seara la 12,mai apoi il sunam in fiecare zi pina cind mia spus sai trimit o suma importanta de bani,am trimis banii mia spus ca ia primit si la urma numi mai raspunde la apeluri ,a aprofitat cit a putut de mult de starea in care ma aflu,.oameni buni spunetimi exista vrajitoare sau nustiu ce ce mar putea ajuta cu adevarat?dar sa ia banii la sfirsit cind am si eu rezultate,daca ma puteti ajuta datimi va rog un sfat

  9. corina..
    06/11/2013 la 6:43 pm

    Anghel este un escroc ordinar,un hot,un nenorocit care pacaleste lumea,vrea sa ia bani pe spinarea oamenilor,oameni buni nu apelati la acest nenorocit ordinar,sper sa ajunga cat mai repede in iad k sa nu mai pacaleasca lumea.ascultati-ma si nu mergeti la vrajitoare k va mananca banii si nu face nimic,eu am fost patita si nu vreau sa mai pateasca nimeni k stiu cat de greu se castiga banul.

  10. vasile
    04/11/2014 la 1:28 am

    bratara ne rupe ciocanu cit ne minte

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu